miércoles, 6 de mayo de 2020

AVISO SOBRE AS ACTIVIDADES INTERACTIVAS

Adobe Flash desaparecerá para siempre en 2020 | Tecnología ...
Por razóns de compatibilidade dos programas, pode ocorrer que algunha das actividades interactivas propostas  (que son para facer online) non funcionen na tablet ou móbil.

Si é así, desculpade as molestias.

Así mesmo, recordade que para algunhas delas será preciso aceptar ao flash player para que funcionen correctamente.

NOVAS PROPOSTAS DE TRABALLO DA ÁREA DE RELIXIÓN

Boas nenos/as de Relixión!

A profe Eva informa que tedes novas propostas de traballo na páxina web do centro no apartado de: RELIXIÓN.

Aproveito a ocasión para lembrarvos que o correo da profe Eva, co que podedes contactar con ela e ao que debedes enviar o traballo de Relixión, é o seguinte: evasantiagohermida59@gmail.com

Apertas!

lunes, 4 de mayo de 2020

TRABAJO DE PLÁSTICA (DEL 04/05/20 AL 17/05/20)

Esta quincena, vamos a:

-Aprender a DIBUJAR UN ANIMAL

Os dejo un tutorial paso a paso, con diferentes opciones de animales para que podáis escoger el que más os guste para dibujarlo.

Después, debéis colorearlo como queráis.










-Ya que estamos en primavera,  haremos: una CASITA PARA PÁJAROS con un tetrabrik de leche.

Pinchad en el enlace para acceder al tutorial: CASITA PARA PÁJAROS

Casa Pajaro | Vectores, Fotos de Stock y PSD Gratis

TRABAJO PARA ENTREGAR: de los 2 trabajos plásticos propuestos, solo se tendrá que enviar la foto de 1 de ellos  al correo electrónico: sricardotobio@gmail.com, dentro del plazo de la quincena que será la que se evaluará.


Fecha límite de entrega: 17/05/20

TRABAJO QUINCENAL VALORES (DEL 04/05/20 AL 17/05/20)

¡Hola niños y niñas de valores!

Esta quincena deberéis reflexionar, sobre un corto del que os he hablado unas semanas atrás "For the birds" (Pájaros): FOR THE BIRDS


Piensa y contesta en un folio:
    Cortometrajes que inspiran: “For the birds”, de Pixar ...
  • El corto, entre otros valores, nos habla de la importancia de ser tolerantes, es decir, respetar las diferencias ¿qué otros valores crees que transmite el corto que acabas de ver?
  • ¿Qué le dirías a los pájaros que "rechazan" al pájaro?
  • Si te encontraras con un niño/a al que rechazan. ¿Que harías?
  • Y si te pasara a ti, ¿qué podrías hacer?

TRABAJO PARA ENTREGAR: debes enviar una fotografía con las respuestas a estas preguntas al correo sricardotobio@gmail.com, dentro la quincena correspondiente.

Data límite de entrega: 17/05/20

TRABALLO SEMANAL DE LINGUA GALEGA-SEMANA 04/05/20

Esta semana na área de lingua galega faremos os seguintes traballos:

TRABALLO PRINCIPAL:

Lectura deste pequeno texto e responder ás preguntas que aparecen a continuación: "Osos pardos" . Podedes descargalo e facelo na ficha ou responder directamente no caderno.

TRABALLO COMPLEMENTARIO:

Lembra:

Practicaremos ortografía co son "Z": coa seguinte actividade: escribide no voso caderno 10 palabras co son "Z" e despois escollede 5 para facer unha oración con cada unha delas.


TRABALLO DE AMPLIACIÓN:
Déixovos 2 actividades interactivas autocorrectivas para que poidades practicar ao ortografía co son "Z".
Actividade interactiva coa "Z"
Actividade interactiva con "CE e CI"

Data de entrega dos traballos: 10/05/20

TRABAJO SEMANAL L.CASTELLANA-SEMANA 04/05/20

Esta semana en el área de lengua castellana nos centraremos en repasar la sílaba y la expresión escrita.

TRABAJO PRINCIPAL:  Repasamos las sílabas de una palabra:

-Podéis ver el vídeo explicativo de las sílabas: LAS SÍLABAS

-Y después hacer las actividades del CUADERNILLO (se puede imprimir o hacer en el cuaderno de lengua castellana).
Página 24 entera (clases de sílabas)
Página 31 entera (división de palabras)

*Importante: este cuadernillo se continuará usando a lo largo del confinamiento, por lo que ,únicamente, se deben hacer las fichas que se mandan. Es decir, no debe ser usado en casa como material de ampliación del trabajo propuesto. Gracias.


TRABAJO COMPLEMENTARIO:
¿Recordáis como se describía a un animal? Aquí os dejo la PLANTILLA que utilizamos en su momento para describirlo.

Las tareas que tendréis que hacer son las siguientes:

1) Contestar oralmente a esta adivinanza: 
Soy astuto y juguetón.
Cazar un ratón es mi mejor afición.
¿Quién soy?

2) Describir al animal que diste como respuesta a la actividad anterior, utilizando la plantilla como modelo. Primero completando la tabla y después en forma de texto. Si quieres pegar una foto del animal, puedes hacerlo, si no, puedes dibujarlo.

Fecha límite de entrega de los trabajos: 10/05/20

TRABAJO DE MATEMÁTICAS-SEMANA 04/05/20

Esta semana en matemáticas daremos por finalizado el tema "La medida del tiempo".

TRABAJO PRINCIPAL:

Contestar al siguiente cuestionario: Medidas del tiempo

TRABAJO COMPLEMENTARIO:

Responde a la siguiente ficha: las horas. Puedes descargarla y contestarla o si no tienes impresora, puedes responderla en tu libreta.



Fecha límite de entrega de los trabajos: 10/05/20

TRABALLO CIENCIAS DA NATUREZA - SEMANA 04/05/20

Esta semana comezaremos repasando o tema 1 de Ciencias da Natureza "As persoas e a saúde".

Centrándonos máis concretamente no noso corpo.

TRABALLO  PRINCIPAL:

1) Ler as páxinas 10 e 11 do caderno: O corpo humano.


3) Facer a  seguinte actividade:

Imprimir,  colorear, recortar e montar  imaxe da nena, pegándoa no caderno de Ciencias da Natureza e escribir as súas partes segundo se  indica na páxina 10 do libro.

Enlace de descarga da imaxe: Imprimir corpo humano

*No caso de non ter impresora, podedes, debuxala directamente no caderno e logo escribir as partes.


TRABALLO COMPLEMENTARIO:

Contestar ás preguntas no caderno, copiando a pregunta e respondendo debaixo:
- Para qué serve a pel?
- Como é o noso corpo por dentro? explícao coas túas palabras ou fai un debuxo de como é o corpo por dentro, indicando algunhas das súas partes.

Data límite de entrega dos traballos: 10/05/20

TRABALLO DE C. SOCIAIS-SEMANA 04/05/20

Na área de ciencias sociais, deixamos o control do tema "As persoas e a paisaxe" pendente de avaliación. Polo que esta semana, imos darlle un repaso final.

TRABALLO PRINCIPAL

Ler o tema e responder ao seguinte CUESTIONARIO

TRABALLO COMPLEMENTARIO

Copia esta pregunta no teu caderno e respóndea:

-Como é a vida na costa?

TRABALLO DE AMPLIACIÓN (lembrar que este traballo non se ten que enviar por mail)

-Actividade interactiva sobre a paisaxe de costa: Paisaxe de costa

-Actividade interactiva sobre a paisaxe de interior: Paisaxe de interior


Data límite de entrega do traballo principal e complementario: 10/05/20

RECANTO DO DIÁLOGO DA AULA

Ola nenos/as!

Estiven recordando moitas das cousiñas que aprendemos este ano na aula e lembreime do recanto do diálogo que temos na clase. Entón, decidín deixar aquí os pasos que empregamos para comunicarnos cando temos un problema ou nos sentimos mal por algo.

Seguro que vos será útil!




INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE O DESENVOLVEMENTO 3º TRIMESTRE

Seguindo as instruccións da Consellería de Educación, podedes ver pinchando aquí os seus aspectos máis destacables. Principalmente, sinalar que:

-Durante este 3º trimestre, o alumnado realizará actividades de repaso, reforzo e, no seu caso, ampliación das aprendizaxes anteriores que resulten necesarias. 

-A avaliación final terá en conta as aprendizaxes desenvolvidas nos 2 primeiros trimestres, así como, as actividades que se leven a cabo durante este 3º trimestre (dende as casas,de forma non presencial) tendo en conta as directrices sinaladas no documento da Consellería de Educación.

Tendo en conta dita información, como titora de 3º, sinalar que:

-É totalmente recomendable que o alumnado dedique un tempo diario (de luns a venres) a facer as tarefas escolares que se propoñen, isto permitirá afianzar os contidos traballados e sentar as bases para comezar de primaria. 

-Estas actividades propostas para as áreas (linguas, matemáticas, ciencias, plástica e valores)a partir de mañá, deberán enviarse, á titora coa finalidade de facer un seguemento do traballo feito por cada neno/a, poder comprobar o seu progreso/evolución, dificultades,....

- Así mesmo, considérase fundamental, unha comunicación periódica coa docente, a través do correo electrónico facilitado, para manter unha comunicación familia-escola.


A PARTIR DO DÍA 5/5/20 
  • A proposta de actividades no blog para as áreas: ciencias, linguas e matemáticas, continuará a ser semanal.  
    • Dentro da proposta para cada área, haberá 2 tipos de traballo:
      • TRABALLO PRINCIPAL: actividade/s imprescindible/s que todos/as os nenos/as deberían facer e remitir ao correo: sricardotobio@gmail.com, ao longo da semana, a máis tardar, o domingo desa mesma semana.
      • TRABALLO COMPLEMENTARIO: outras actividades de repaso/reforzo/ampliación que o alumnado pode facer de xeito voluntario e que serán valoradas positivamente. De realizarse, deberían enviarse tamén xunto co traballo principal,  dentro da semana que foron propostas.
  • As tarefas que se proporán para as áreas de valores e plástica serán quincenais. Nesta proposta, especificaranse que é o que terían que enviar os nenos/as.
  • En ocasións, poderán propoñerse outras actividades de ampliación, que non se deben remitir por correo electrónico.
  • En calquera caso cada neno/a, a partir desta semana, enviará cada semana 1 único e-mail con todos os traballos semanais feitos de todas as asignaturas (ciencias, mates e linguas) e no asunto do e-mail deberanse escribir os seguintes datos: NOME DO ALUMNO/A+DATA DE ENVÍO.
        Por exemplo: Asunto: Silvia+8/05/20   
 Observacións: Na áreas de valores e plástica, como o traballo será quincenal, poderanse mandar os traballos  destas asignaturas nun e-mail independiente.
  • Todas as tarefas que se pidan deberán facerse,sempre que sexa posible, no caderno de cada asignatura ou, no caso que sexan fichas, na propia ficha.  A non ser que se indique o contrario, de xeito específico, nas instruccións semanais.
  • Se algunha familia tivese problemas, nalgún momento, para enviar as actividades feitas polos nenos/as deberán dirixirse a min a través do correo habilitado para tal fin: sricardotobio@gmail.com co fin de solventar o máis pronto posible estas dificultades. De non ser posible comunicarse por esa vía, en última instancia, poden informar deste problema puntual, no teléfono móbil do colexio: 622769810.
  • Para calquera dúbida, aclaración, etc. sobre esta información as familias podedes poñervos en contacto comigo no correo electrónico de contacto: sricardotobio@gmail.com
*Importante: as actividades que se envíen, deben estar feitas íntegramente polos nenos/as (letra, debuxos,...).

Moitas gracias pola vosa colaboración.
                                                                                                                                                                                       A titora.